Monday, April 26, 2010

I'll be seeing you soon enough~

Soon... N terubat th rindu ani... Haha.. Nda lawa bunyi nya... :p

actually i love to share my side of the story to everyone especially my frens kn... Tapinya... U know la kn kawan ani... Ada yang dapan2 manis sangat2... Udah d belakang... Malas kn ckp... Hmm... N ada jua jenis investigator... Ya tanya org bulih p bila diri nya d tanya diam membisu... Mumu tia jadinya... Yatah nda siuk 2 kan share ceta... So last2... Kawan yg ku appreciate ku bagi inbox d facebook th saja... Sebagai cara menyebar berita... D sini betapis2 th saja ku...

i need an idea apa bisai kn d masak for him... Well i wanted to cook for him... Bth dah ya request kan rasa aku masak... Tapi the thing is aku ani nda rajin k dapur... I can cook tho its just that kitchen is my not so favourite place to be at... :D western food is not on the list pasal he's not into western food... I wanted to bake brownies... Ok kh 2? Malas alai kn msak yg fancy2 atu... Liat la cana... :D

No comments: